Tracking cookies

Om onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten we cookies (en vergelijkbare technieken) in. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou verzamelen en jouw internetgedrag binnen (en mogelijk ook buiten) onze website volgen. Als je hier mee akkoord gaat plaatsen we deze trackingcookies.

Ja, ik geef toestemmingNee bedankt

Disclaimer

De informatie op de website van Handjehelpen is zorgvuldig samengesteld. Desondanks kan het zijn dat informatie verouderd, onvolledig of zelfs incorrect is. De samenstellers van deze site en Stichting Handjehelpen zijn dan ook op geen enkele manier aansprakelijk voor mogelijke schade of nadeel, voortkomend uit eventuele onjuiste of onvolledige berichtgeving op www.handjehelpen.nl.

Iedereen die meent rechten te kunnen ontlenen aan tekst en beeldmateriaal op deze website kan daarvoor contact opnemen met de redactie via: info@handjehelpen.nl

Klachten en geschillen

Bij spanningen en conflicten tussen vrijwilliger en hulpvrager, tussen vrijwilliger en beroepskracht of tussen vrijwilligers onderling, hanteert Handjehelpen een eenvoudige maar effectieve procedure. Uitgangspunt is dat eerst gepoogd wordt de klacht persoonlijk op te lossen. Met persoonlijk wordt bedoeld tussen de partijen onderling.  Als dat niet lukt zal de klacht worden besproken met de directeur. De directeur is verantwoordelijk voor het onderzoek en de analyse van de klacht. Binnen een termijn van twee weken na indiening van de klacht neemt de directeur contact op met de melder hoe betreffende klacht wordt afgehandeld.