Nieuws
Alle nieuwsberichten op een rij
Word jij onze nieuwe administratief medewerker?
Vacature administratief medewerker Utrecht

We zoeken per 1 september 2023 een administratief medewerker voor 24 – 32 uur per week, bij ons op kantoor in Utrecht. Je kunt tot 15 juni reageren.
Heb jij ervaring met het voeren van een (financiële) administratie? Ben je vindingrijk en proactief en help jij administratieve processen naar een hoger plan te tillen? Word je blij van cijfers? En wil jij jouw kwaliteiten in een informele, dynamische organisatie inzetten? Dan zijn we op zoek naar jou.
Als administratief medewerker ben jij degene die zorgt dat vooral de financiële administratie op orde is. Je bent een ontwikkelaar en kan kritisch naar werkprocessen kijken. Je gaat makkelijk in gesprek met de boekhouder en de accountant en hebt ervaring met een financiële administratie met diverse inkomsten stromen.
Jouw werkzaamheden bestaan vooral uit:
- Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden ten behoeve van de financiële administratie en de projectadministratie
- Het ondersteunen van administratieve processen in de hele organisatie
- Meedenken in het optimaal inrichten van financiële en administratieve werkprocessen binnen diverse systemen
Je komt te werken in een maatschappelijke organisatie waar 39 betrokken medewerkers, in een informele omgeving, hart voor kwetsbare mensen hebben. Een professionele, groeiende, platte en informele organisatie die groeiende en ook daardoor constant in ontwikkeling is. Een plek waar je jezelf kan zijn, verandering mee vorm geeft en waar je je kunt ontwikkelen.
Meer weten? Lees hier de gehele vacature. Ben je enthousiast geworden? Stuur dan je sollicitatie (een brief en een CV) zo spoedig mogelijk, maar voor 15 juni, naar ihoudijk@handjehelpen.nl.